این مقاله در مجله مطالعات بین المللی مدیریت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوریل 2012 به چاپ رسیده است. چکیده: در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراك شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه كسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملی .




هر چی که بخوای مشتری ,اخلاقی ,هزینه ,رفتار ,كسی ,وفادار ,هزینه مبادله ,مشتری به ,به چه ,چه كسی ,تئوری هزینه ,تئوری هزینه مبادله ,هزینه مبادله مشتری ,طریق تئوری هزینهمنبع

رشد و تکامل کودک

بررسی وطراحی مبدلهای حرارتی با استفاده از روش پینچ

اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله : مشتری به چه كسی وفادار است؟

حذف آلاینده های هوا با استفاده از نانو تکنولوژی

جرثقیل

زنبور دانه خوار گلابی Hoplocampa brevis (پاورپوینت 6 اسلاید)

TEJARI C1 ......... شامل مدل 3 بعدی اسکچاپی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت لوازم یدکی بیل مکانیکی ریسندگی نخ اکریلیک روزانه اینجا زیبایی را درک کن بهترین سایت اجناس فوق العاده یه دریا چاپ دیجیتال حرفه ای طراحی ایرانی